PcMedicina

számítógép gyorsszervíz

Békés megyében, és Szegeden

Tel.: 06 20 237 1978

Távszervíz szolgáltatás

Mi az a Távszervíz szolgáltatás? Egy nagyszerű dolog. Ön letölt egy kicsi programot, futtatja. A program megjelenít egy azonosító számot, és egy mindig más jelszót. Ezt bediktálja nekünk a telefonba, majd ha Ön engedélyt ad, akkor rá tudunk csatlakozni a számítógépére. Ezután mindent ugyanúgy látunk, mintha mi ülnénk a gépe előtt. Látjuk a képernyőt, tudjuk vezérelni a billentyűzettel, egérrel. Természetesen Ön bármikor megszakíthatja ezt a folyamatot. Tudunk telepíteni programokat, vírusokat eltávolítani, nyomtatót feltelepíteni, levelezést beállítani, frissíteni. Szóval majdnem mindent. Nyilván, ha hardware hiba van, vagy túl nagy a gond, és a Windowst újra kell telepíteni, hálózatot konfigurálni, akkor ez a lehetőség nem tudja helyettesíteni a személyes jelenlétet, de nagyon hatékony, olcsó és gyors segítséget tudunk így nyújtani Ügyfeleinknek. 
Jelenleg több nagyon jó program van: Teamviewer, AnyDesk, Distant Desktop. Mindegyiket naprakészen tartja a gyártója. Ezek üzleti használatáért nekünk fizetni kell. Ezért mi jelenleg most a Distant Desktopot használjuk, ennek a legkedvezőbbek a használati feltételei, így alacsonyan tudjuk tartani az árainkat. Későbbiekben lehetséges, hogy áttérünk más programra, ezért azok letöltését is elérhetővé tesszük. Az illusztrációban nem létező azonosítók szerepelnek. A letölthető programok a gyártók eredeti weboldaláról származnak. Nem túlzás azt mondani, hogy százezrek használják ezeket a programokat, ennek ellenére azonban ki kell jelentenünk, hogy a programok letöltéséből, használatából adódó semmilyen kárért felelősséget nem vállalunk. Ezeket nagy cégek is használják, ahol az adatbiztonság kiemelkedő fontossággal bír. Részletes információkat a gyártók weboldalán is talál.

Milyen feltételekkel tudjuk a szolgáltatást nyújtani?

  • A számítógépet, még be lehessen kapcsolni, tudjon elindulni a Windows.
  • Legyen működő internet. Hiszen csak azon keresztül tudunk kapcsolódni.
  • Legyen telefonszáma, és E-mail címe. (ezen keresztül küldjük alapesetben az elektronikus számlát.
  • Tudjon bankkártyával vagy átutalással fizetni. (ha a számlát postán keresztül, papír alapon kéri, akkor csak átutalásos fizetés lehetséges)
  • Elfogadja, hogy a Távszervíz szolgáltatásunkkal esetlegesen nem tudunk minden problémát megoldani. 
  • A szolgáltatásból esetlegesen adódó adatvesztésért, vagy bármilyen más kárért felelősséget nem tudunk vállalni. Hiszen gondoljon bele, azért hív mert rossz a gépe. Lehet éppen egy vírus dolgozik, vagy olyan hardware hiba van, hogy pont akkor megy tönkre valami, amikor éppen dolgozunk a gépén. Szerencsére ez nagyon ritkán történhet meg.
  • El tudja indítani a csatlakozáshoz szükséges kliens programot. (Ezt telefonon 1-2 perc alatt lenavigáljuk)
  • Elfogadja, hogy a szolgáltatás megkezdésekor fizetési kötelezettsége keletkezik

Hogyan tudja a szolgáltatást igénybe venni?

  1. Hívjon fel minket telefonon vagy töltse ki a kapcsolati Űrlapot. Adja meg a telefonszámát (ahol elérhetjük), az időt, amikor Önnek megfelelő lehet a segítség. (Pl.: Hétfő 10-14-ig). E-mail címét (ahova a számlát küldjük) és számlázáshoz szükséges adatokat. Név/Cégnév, cím, adószám (magánszemélyeknek nem kell)
  2. Vissza fogjuk hívni pontos egyeztetésre.
  3. A megbeszélt időben felhívjuk.
  4. Lenavigáljuk, hogyan töltse le, indítsa el a csatlakozáshoz szükséges kliens programot.
  5. Amennyiben Ön elfogadja a szolgáltatás feltételeit (lásd fent), és engedélyezi, hogy belépjünk a számítógépébe, akkor bediktálja nekünk a kliens program ablakában megjelenő azonosítót és jelszót. (A jelszó, mindig változik, tehát az nem működik, hogy mi csak úgy belépünk Ügyfeleink gépére…)
  6. Sikeres belépés esetén, elkezdődik a távszervíz, és szolgáltatási idő mérése
  7. Telefonos kapcsolatban maradunk, néha szükség lehet az Ön segítségére. (Pl újraíndítás után, újra el kell indítani a kliens programot, és be kell diktálni az új jelszót)
  8. Szolgáltatás befejezése után kiállítjuk a számlát, és elküldjük Önnek. (E-mailben vagy postán keresztül)
  9. Ön elvégzi a fizetést bankkártyával, vagy átutalással

Mi történik, ha megszakad a szolgáltatás?

Előfordulhat, hogy megszakad a  kapcsolat, nem tudjuk a gépét irányítani. Lefagy, vagy nem indul újra a számítógép, hiszen hardware, vagy más komoly hiba is lehetséges, amit távszervízzel nem tudunk orvosolni.

Ebben az esetben Ön dönt mi történjen. Kifizeti a szolgáltatás díját, vagy kéri hogy személyesen menjünk ki a hibát elhárítani. Ebben az esetben csak a Távszervíz díjának 50%-át kell kifizetni, a helyszíni kiszálláskor. (az érvényes munkadíjunkkal együtt) 

Távszervízünk szolgáltatási (bruttó árak) díjai: 

Munkavégzés helye:Munkadíjunk:
Távszervíz első 1-30 perc3000 Ft
Távszervíz 31-45 perc1500 Ft
Távszervíz 46-60 perc1500 Ft
Távszervíz 60 percen túlINGYENES
Szolgáltatás megkezdése 6:00-8:30 vagy 18:30-20:00 között1000 Ft
Szolgáltatás megkezdése 20:00 után2000 Ft
Papír alapú számla küldése Postán kereztül500 Ft

A Távszervíz  szolgáltatásunk alapdíja maximum 6000 Ft, vagyis 60 perc után nem számlázunk. Miért? Mert lehet, hogy egy víruskeresés, vagy adatmentés pendrive-ra hosszabb időt vesz igénybe, és amíg ezt végzi az Ön gépe, addig mi se ülünk mellette. Vagyis szerintünk ez így korrekt.

Hogyan tud fizetni:

A Távszervíz befejezése után számlát állítunk ki a Számlázz.hu (Magyarország egyik legnagyobb online számlázó rendszere) rendszerén keresztül. Ezt a számlát elküldjük az Ön E-mail címére. Ezt követően, nyissa meg a levelünket, amiben megtalálja a számlát (amit ki is nyomtathat), és egy lehetőséget, hogy bankkártyával kifizesse a számlán szereplő összeget. A bankkártyás fizetés a magyarországi OTP bank, SimplePay megbízható rendszerén keresztül történik. Lehetősége van a számlán szereplő összeget banki átutalással is rendezni. Az utaláshoz szükséges banki számlaszámunkat a Távszervíz szolgáltatás számláján feltüntetjük. Ha Ön postán keresztül kéri a számlánkat, akkor a fizetés csak banki utalással lehetséges. Utaláskor lehetőség szerint kérjük, hogy a közleményben tüntesse fel a számla sorszámát, a könnyebb azonosítás miatt. Bankkártyás fizetéskor ez nem szükséges, mert a számlázz.hu rendszerében automatikusan megtörténik.

Akkor kezdhetjük?

Hívjon: 06 20 237 1978

vagy töltse ki az Űrlapot

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Távszervíz
Kérem olvassa el a feljebb lévő szolgáltatás feltételeit.
© Copyright 2024 pcmedicina - All Rights Reserved